Skip to main content

CONTOUR LIFT EFFECT

Číslo produktu: 1322
Ampulková kůra s oční péčí Miratense
960 Kč

LIFT EFFECT TREATMENT
14denní ampulková a luxusní 10 ml balení očního krému MIRATENSE podporujebuněčné funkce i kolagenovou produkci v pleti. Jsou viditelné vyhlazené obličejové kontury.

Matrixyl® 3000 a výtažek z kořene kosatce zpevňují, vyhlazují, zlepšují elasticitu a pružnost. Pro mladistvou, vitální a oživenou pleť.

Obsah:

6x2 ml firming boost concentrate NOVINKA

4x2 ml extrait lifting immédiat 

4x2 ml define contour concentrate NOVINKA

1x10 ml MIRATENSE la crème contour deluxe jako doplňková péče

 

Aktivní ochrana DNA obzvláště citlivých partií kolem očí a rtů.
- složení bez parfemace 
- působí proti otokům a váčkům pod očima 
- přírodní výtažky působí cíleně proti mimickým vráskám kolem očí a rtů 
- ochrana proti agresivním vlivům životního prostředí

Ůčinné látky:
- Centella Asiatica Reversa- je aktivní látka z přírodních peptidů Centella, která poskytuje celkové zlepšení pleti obličeje. Jeho regenerační vlastnosti a mechanismus účinku jsou založeny na unikátních rostlinných růstových faktorech, které zlepšují vrásky a drsnost pokožky a redukují červené skvrny a póry.
- R4-Detox-Komplex 
- Gatuline® Expression (extrakt z plamatky - Parakresse). Extrakt z byliny parakresse je považován za přírodní formu botoxu. Má zpevňující účinek, který přináší okamžité zlepšení kontur obličeje a výrazně redukuje výrazové linie a vrásky. 
- Eyeliss™ - je kombinací tří pracovních molekul (Hesperidin methylchalcon, Dipeptide VW, Peptide Pal-GQPR). Snižuje otoky pod očima. Snižuje se únava očí a prozáří oči.
- výtažek z pobřežního heřmánku– Thalassine 
- Matrixyl® 6 - silný polypeptid se zaměřuje na výrazné vrásky a mimické linky stimulací produkce kolagenu

Použití: Ráno a večer naneste krém kolem očí a rtů a jemně vklepejte.

Tip: Nenanášejte v moc v silné vrstvě kolem očí !

86,7% z těch co krém testovali , potvrzují, že pleť kolem očí a rtů je hladší a vypjatější. 93,3% texturu produktu milují. COMPLIFE studie spokojenosti produktů (30 žen ve věku od 40 let)